fredag 7 maj 2010

Hur det går till att tycka olika.

Jag - Nej men jag vet inte, tycker den inte var så fin...inte jag

Han - Men du kan väl prova?

Jag - Men nej, kom vi går

Han - Men vaddå, prova kostar ingenting. Prova

Jag - ....

Han - Du var ju pepp förut?

Jag - Ja men nu är jag inte det längre....

Han - Nehe....

Jag - ....

Han - ....

Jag - Är du sur?

Han - ....

Jag - Men vänta, hur kan du vara sur över något som är mitt problem? Det är ju jag som ska ha klänningen

Han - Du kan väl prova....

Jag - Men jag känner inte för det!

Han - Men varför kan du inte prova?

Jag - Ärligt talat, vad är grejen? Varför ska jag prova?

Han - Du skulle ju vara fin i den....

Jag - Men jag känner inte för att prova

Han - ....

Jag - Jag fattar inte.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar