måndag 6 september 2010

Hur fan tar man upp det här med sex.

Jag får såhär sjukt ont i magen när jag tänker på hur jag formar orden "jag skulle vilja att du slickade mig" att alternativet implodera-och-försvinna-för-alltid känns rätt bra.
Tipsen går i sär om när hur och var.
Diskussionen ska kunna tas när som helst och var som helst men tajmingen är allt och missar du tillfället kommer det slå fel. Med andra ord är detta en omöjlig aktion att utföra utan att något skiter sig.
Ett. Han lär undra varför jag inte har sagt något förut.
- Ja för att jag typ inte vågar. Du kanske säger nej och vad fan gör jag då?
Två. Han säger visst kan jag göra det.
- Fan vad gött, såhär vill jag ha det.
Tre. Han säger att det vill han inte göra eftersom ------------ och att det står han för och tänker inte ändra sig.
- Okej....(Helt jävla tillintetgjord och inser att jag kommer behöva duscha ihjäl mig för att få komma resten av livet ifall vi ska vara ihop)
Fyra. Han ignorerar frågan och svarar inte eller säger att han måste fundera på det.
- Jaha....annars då?

Hatar det här.
Hatar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar