torsdag 28 januari 2010

Kuk och fitta.

Jag har funderat lite på det här med kuk.
Allt verkar ju nämligen peka på att vi kuklösa gått miste om något.
Och det jag funderar på är hur var och en av oss ska kunna få tag i och använda oss av en kuk för att få samma fördelar som dem som fick en från början.
Jag har också tänkt att man skulle kunna visa kuken mer öppet, som ett tillägg till klädseln.
Kanske ha den på ryggen, på huvudet eller varför inte som näsa?
Och sen ska man inte vara rädd för att ha den med sig överallt.
Jag kan nämligen tänka mig att den kommer väl till pass på både jobbintervju, fest och släktmiddag.
Sedan har jag funderat på det här med fitta.
Vad trist det kommer vara för alla som inte fått eller får en sån eftersom den är så bra.
Och för att alla ska förstå det kommer undertecknad illustrera fittans suveränitet under de närmsta veckorna och lägga upp dessa bilder på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar