måndag 15 februari 2010

Han säger och jag säger.

Han - Men du måste ju veta själv vad som är din prioritering. Jag kan ju inte veta vad du vill om du själv inte vet det.

Jag - Nej, visst är det så. Det jag menar är bara att det är inte alltid så lätt att veta vad du vill heller. Jag ser ju inte på dig genom telefonen vad du menar. Alltså ibland känns det som att du inte heller vet vad du vill göra. Om det bara ska vara vi en helg eller om vi ska vara med en massa andra...

Han - ....

Jag - Du säger ju att jag ska se på dig hur du vill ha det och visst, det kanske funkar såhär, när vi ses. Men i telefonen kan jag faktiskt inte det. Jag gör ju säkert också en massa fel och jag vet att jag inte alltid vet vad jag vill. Men jag kan ju faktiskt inte se vad du menar när vi inte är på samma ställe.

Han - ....

Jag - ....

Han - Men då är det ju mitt fel också i sådana fall, ifall du inte vet vad jag vill. Då gör ju jag också något fel.

Jag - ....

Han - Men då får du fråga ifall du blir osäker, om du inte vet vad jag vill.

Jag - Nej visst kan jag göra det men det vore ju bra att fatta från början....


Håhåjaja, det här med kommunikation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar